سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات طلایی برای خرید و دانستی در مورد نیم بوت براق و غیره خانوم

اگر میخواهید نیم بوت بخرید حتما مطالب ما را بخوانید البته ما به ما پیشنهاد میکنیم از سایت های مطمئن نیم بوت بخرید چون الان بازار پر شده است از کفش های به درد نخور برای خرید و دانستی در مورد نیم بوت وردنی مشکی رنگی دخترانه زنانه بچه گانه کودکانه ساق بلند ساق کوتاه فروشگاه لینک سرا  براق و غیره خانوم ها و دختر خانوم ها که دیگه دایم به عید نوروز 1400 نزدیک میشم و تیم ما تصمیم گرفته یه مطل پرو پیمون در مورد نیم بوت بزاره که میرم شروع کنید در ابتدا باید بگم براین چکمه های چلسی با چرم چاپ شگفت انگیز ساخته شده اند و از صفحات کشسان و زبانه حلقه پاشنه برخوردار هستند. پاشنه کم 2 سانتی متری با جلوه ای کاملاً عالی ، در حالی که کف لاستیکی چسباندن و پارچه های پارچه ای راحتی روز را تضمین می کند. اگر نیم بوت زنانه را به درستی مورد استفاده قرار دهید، این مدل کفش زنانه می تواند پاهای کوتاه را بلندتر نشان دهد و ظاهر پاهای درشت را لاغرتر کند؛ اما اگر به درستی از آن ها استفاده نکنید عکس این اتفاق را شاهد خواهید بود. خریداردر ادامه نکات و استراتژی هایی عملی برای خرید یک جفت نیم بوت زنانه مناسب ارائه می شود.نیم بوتی بخرید که متناسب با پاهایتان باشدنکته مهم، انتخاب نیم بوتی است که اندازه درستی برای پا، ساق پا و مچ پا داشته باشد؛ تا ظاهری متعادل و متناسب به ارمغان بیاورد. مثلاً، هر مدل کفش زنانه با پاشنه میخی باعث می شود که ساق پاهای درشت، پهن تر به نظر برسند؛ ولی همین مدل کفش زنانه، ساق پاهای باریک را پرتر نشان می دهند و پاهایی شبیه به سوپر مدل ها به وجود می آورد. به همین ترتیب، نیم بوت های لژدار، ساق و مچ پاهای لاغر را لاغرتر نشان می دهد، اما ساق پاهای درشت را بلند تر می کنند و همین موضوع باعث می شود که ساق پا لاغرتر به نظر برسد. بنابراین، در هنگام انتخاب نیم بوت زنانه اندازه ساق و مچ پا را حتما در نظر بگیرید.یک نگاه جدید از شبح ظریف Laina ، این چکمه های مچ پا شیک در جیر مشکی کاملاً کمد لباس است. یک جوراب چرمی و فناوری Cushion Plus fres در هر مرحله طراوت و راحتی را ارائه می دهند ، در حالی که پاشنه بچه گربه 5.5 سانتی متری این سبک را به یک سبک مناسب برای شما از روز به شب تبدیل می کند.

 

این چکمه های چرمی با الهام از چکمه های جنگی دارای جزئیات نایلونی مدرن هستند. زیره مشابه الگوی تایرهای موتور کراس است.

رویه: چرم گوساله و نایلون

بند پنبه ای و چشمان فلزی

آرم مثلث فلزی مینا کاری شده در طرف

زیره لاستیکی سبک

مدل نیم بوت ورنی دخترانه 2021

نکاتی برای انتخاب و خرید نیم بوت زنانه


کمال زیبایی شکل بدن
این چکمه های چلسی از جیر سنگریزه ای ساخته شده اند و دارای صفحه های کشسان و زبانه حلقه پاشنه هستند. پاشنه کم 2 سانتی متری با جلوه ای کاملاً عالی ، در حالی که کف لاستیکی چسباندن و پارچه های پارچه ای راحتی روز را تضمین می کند. نیم بوتی تهیه کنید که برای شکل خاص بدن شما مناسب باشد.  هدف از این کار آن است که شکل بدن شما از تمام جهات متناسب به نظر برسد. وقتی شما به عنوان یک خریدار نیم بوت بدانید شکل بدنتان کدام است، انتخاب نیم بوت های زنانه مد روز که متناسب شکل بدنتان باشد آسان تر می شود و ظاهرتان زیبا تر خواهد بود. در ادامه انواع اشکال بدن و سبک بوت زنانه ای که متناسب با آن است ارائه می شود.

بوت و نیم بوت زنانه مناسب شکل بدن گلابی
شکل بدن گلابی به بدن هایی گفته می شود که پایین تنه بزرگتری نسبت به بالاتنه دارند. برای کسی که شکل بدن گلابی دارد بوت های پاشنه دار، به خصوص پاشنه مبلی مناسب تر هستند. با این کار توجه را از قسمت پایین تنه دور کرده و به بلندتر و لاغرتر به نظر رسیدن پاها کمک می کنید.

مناسب شکل بدن مستطیلی
افراد با شکل بدن مستطیلی کمرهای پهنی دارند. باید به شکل بدن این افراد کمی انحنا افزود، بنابراین بوت هایی که جزییات زیادی دارند بهترین انتخاب برای این افراد محسوب می شوند.

بوت و نیم بوت زنانه مناسب برای شکل بدن سیبی
کسانی که دارای شکل بدن سیبی هستند، بالاتنه گرد و پهن دارند. افراد با این شکل بدن باید بوت و نیم بوت را انتخاب کنند که ساق پاهایشان را پرتر نشان دهد تا بدنشان متعادل تر به نظر برسد. بوت زنانه با رنگ روشن برای این افراد انتخابی مناسب است و بهتر است این مدل نیم بوت و بوت از چزئیات زیادی برخوردار باشد.

 

 

کفش پاشنه بلند ورنی قرمز براق 1400

نکات طلایی برای خرید و دانستی در مورد نیم بوت براق و غیره خانوم



اگر اهل پیاده روی هستید و آخر هفته ها رو بیشتر در طبیعت سپری میکنید. باید نی بوت های  سنگین و مقاوم در برابر آب رو انتخاب کنید که ما به شما پیشنهاد میکنیم نیم بوت های طرح پوتنی را براق را ستفاده کنید که بهع شما جلوه خاصی میدهد و فاکتور زیبایی رو کنار بگذارید البته پوشیدن این نیم بوت ورنی زنانه با شلوار کتون استایلی منحصر به فرد است و اخیرا بیشتر مورد استقبال قرار گرفته. شما میتوانید بهترین مدلهای نیم بوت براق دخترانه را در فروشگاه ما جستجو نمایید

چطور نیم بوت خوب انتخاب کنیم

اگر دوست دارید همگام با دنیای مد پیش برید وتابع اون انتخاب کنید باید نیم بوت های چرمی با سر گرد که در اطراف ساق دو تکه کش دارند بپوشید.

چطور نیم بوت خوب انتخاب کنیم

توضیحات ترکیب حمل و نقل مشتری

کد محصول: 1T725L_069_F0002_F_055

 

سبک بوت کلاسیک چلسی با کف آج لاستیکی و رویه چرم ثبت شده تعبیر شده است.

 

بالایی: چرم ثبت شده

آبشارهای کناری کشسان

کفش لاستیکی

آج لاستیک

 

 

اگر هم به روز بودن کفشتون خیلی براتون اهمیت نداره و شیفته ی ظاهر نیم بوت های جیر با کفی ابری شده اید، چه ایرادی داره؟ امسال هم همان سبک را انتخاب کنید و نیم بوت گرم و راحت بگیرید. شبیه اسکیمو ها بشید!!



اندام و قد شما هم مهم‌ است برای خردی نی بوت ورنی براق

در خرید نیم ‌بوت ورنی مشکی فروشگاه لینک سرا توجه داشته باشید که بوت و نیم‌ بوت خریداری‌شده با قد شما تناسب داشته باشد. اگر خانومی هستید که قد کوتاهی دارید باید نیم بوت ساق کوتاه براق ورنی انتخاب کنید و بوت‌های ساق بلند براق ورنی فروشگاه لینک سرا برای خانم‌های قدکوتاه هستند . کار خانوم برای قدبلند راحت‌تر است و قدرت انتخاب بیشتری دارند و علاوه بر نیم  بوت ساق کوتاه می‌توانند نیم بوت ساق بلند را هم انتخاب کنند. البته نیم بوت ها پاهای خانوم ها را بزرگ تر نشان میدهند و باید این را هم بدانید رنگ مشکی ادم رو لاغر تر نشون میده و این نکته رو از ما به یادگار تو ذهنتون بسپارید

 


بوت‌ها درست مانند جوراب‌های ساق بلند گاهی باعث تناسب و خوش‌فرم شدن پاهای شما می‌شود. بوت ساق بلند می‌تواند پای لاغر را متناسب و پای چاق و توپر را لاغرتر نشان دهد.


انتخاب بوت و نیم بوت بر اساس فرم پا با این راهکارها 1 دی 1395 ساعت 06:59توسط ساناز شمسانتخاب بوت و نیم بوت بر اساس فرم پا با این راهکارهاکیف و کفش

کم کم زمان آن رسیده که کفش های نیم بوت رنگی براق لینک سرا شیک زمستانی خود را آماده کنید هوای سرد این روزها بهانه خوبی است که به مدل‌های مختلف بوت زنانه نگاهی بیاندازیم. بوت‌ها و چکمه‌ها جزو ملزومات استایل زمستانی هستند. خیلی از ما فکر می‌کنیم بوت‌ها محدودیتی برای انتخاب ندارند و با هر فیزیک بدنی و بدون توجه به قد و وزن  می‌توان یک جفت از آن‌ها را تهیه کرد. اما این موضوع درست نیست و هر مدل بوت و چکمه‌ای برای هر قد و فرم اندامی مناسب نیست. اگر کنجکاو شده‌اید که انتخاب بهتری داشته باشید و انتخاب بوت و نیم بوت مناسب با فرم پا و اندام شما باشد ، با چی بپوشم همراه باشید و این مقاله را تا انتها بخوانید.

 


بوت زنانه و نیم بوت زنانه تطبیق پذیر هستند و به راحتی با هر استایلی هماهنگ می‌شوند. در کنار بوت‌ها، نیم‌بوت‌های چرم و چرم جیر و طرح‌دار و اسپرت زیبایی خیره‌کننده‌ای دارند. بوت و نیم بوت های اسپرت کارکرد دوگانه‌ای دارند و با همه لباس‌ها می‎توانند ست شوند، البته اگر نخواهیم تیپ رسمی یا مجلسی داشته باشیم. نکته مثبت این بوت‌ها این است که در ساخت آنها از کف‌های لاستیکی و مواد بادوامی مانند کورتکس و چرم ضد آب و مهمتر از همه حلقه‌های فلزی به جای سوراخ‌های توری استفاده شده است.

انتخاب بوت و نیم بوت بر اساس فرم پا با این راهکارها

 

نکات طلایی برای خرید و دانستی در مورد نیم بوت براق و غیره خانوم


چطور بوت و نیم بوت مناسب با فرم پا انتخاب کنیم ؟

فرم بدن خود را بشناسید

برای اینکه بدانید کدام بوت و چکمه زمستانی مناسب اندام شماست ادامه مقاله را بخوانید. با در نظر گرفتن این موارد علاوه بر اینکه صاحبت یک جفت بوت شیک و زیبا خواهید شد، از انتخاب درست خود نیز مطمئن خواهید بود، درست مانند فردی حرفه‌ای در زمینه مد و لباس.

قد بلند هستید یا قد کوتاه

فهمیدن اینکه قد شما در رده کوتاه یا بلند یا متوسط دسته بندی می‌شود کار ساده‌ای است. طبق آمار مرکز ملی بهداشت آمریکا متوسط قد یک زن 1?63 سانتی متر است.

انتخاب بوت و نیم بوت بر اساس فرم پا با این راهکارها

 

 

چطور بوت و نیم بوت براق مناسب با فرم پا انتخاب کنیم ؟

 


فرم بدن

این چیزی است که با نگاه کردن به آینه تا حدود زیادی میتوانید بفهمید. اگر در مورد فرم اندام خود تردید دارید، به نقاطی که حس می‌کنید اضافه وزن دارید توجه کنید. برای مثال افرادی که فرم اندام سیبی شکل دارند معمولا در قسمت میانی بدن و شکم دارای اضافه وزن هستند. اندازه گیری دقیق هم به شما در درک این موضوع که فرم بدن شما چیست کمک می‌کند. برای اینکار باید عرض شانه، دور سینه، دور کمر و باسن را اندازه‌گیری کنید.

فرم بدن ساعت شنی

ایده‌آل ترین فرم اندام که همه دوست دارند آن را داشته باشند فرم ساعت شنی است. یعنی اندامی که در بالاتنه و پایین تنه انحنای لازم را داشته و کمر باریکی داشته باشد. افرادی که در این گروه قرار می‌‌گیرند، قسمت بالا و پایین بدنشان وزن بیشتری داشته و درست مانند یک ساعت شنی دور کمرشان از سایر قسمت‌های بدن آنها کم‌ حجم‌ تر است.

فرم بدن مثلث معکوس

اگر بدن شما در قسمت بالاتنه و شانه‌ها عرض بیشتری داشت و به نسبت بالاتنه کمر و پاهای شما ظریف‌تر بود و اگر همیشه اضافه وزن شما در بالاتنه شما منعکس می‌شود می‌توان گفت که فرم بدن شما مثلث معکوس است.

فرم بدن گلابی شکل

در این  افراد قسمت فوقانی تنه کوچکتر و  قسمت تحتانی بزرگتر است. در این افراد لگن بزرگتر از شانه‌ها و قفسه سینه به نظر می‌رسد.

فرم بدن مستطیلی

اگر اندازه دور کمر و شانه و دور باسن تقریبا در یک حدود بودند شما بدنی مستطیل شکل دارید.

فرم بدن سیبی شکل

فرم بدن سیب نیز دقیقا پراکندگی چربی را برعکس بدن گلابی دارد، اختلاف باسن با سینه در فرم بدن سیب 7 سانتیمتر یا بیشتر است، با این تفاوت که شما بالاتنه را بزرگتر از باسن می‌بینید.

انتخاب بوت و نیم بوت مناسب با توجه به فرم پاها و اندام

بوت های ساق کوتاه و نیم بوت

بوت‌های ساق کوتاه بسیار محبوب هستند و برای هر مناسبتی مناسب و با هر لباسی می‌توان آن‌ها را ست کرد. همانطور که گفتیم بوت‌های ساق کوتاه برای هر فرم اندامی مناسب هستند و می‌توانند تکمیل کننده استایل شما باشند ولی اگر کوتاه قد هستید و دوست ندارید با انتخاب نامناسب بوت پاهایتان از آنچه که واقعا هست کوتاهتر به نظر نرسد بهتر است بوت ساق کوتاه را با شلوار یا لگینگ همرنگ بوت ست کنید.

انتخاب بوت و نیم بوت ورنی براق لینک سرا  بر اساس فرم پا با این راهکارها

 

 

نیم بوت براق زنانه دخترانه ورنی 2022


بوت های متوسط

بوت‌هایی که بلندی متوسطی دارند برای خانم‌هایی که فرم اندامشان مستطیلی شکل است کاملا مناسب است. بهتر است از انواع پاشنه بلند این بوت‌ها کمک بگیرید تا ظاهر ظریف‌تر و خانمانه‌تری داشته باشید.

انتخاب بوت و نیم بوت بر اساس فرم پا با این راهکارها


بوت های بلند و تا روی زانو

این بوت‌ها برای خانم‌هایی که به نسبت پاهای چاقی دارند مناسب است. البته باید دقت داشته باشید که انواع ساده و بدون تزئینات این مدل بوت‌ها را انتخاب کنید و ترجیحا رنگ‌های تیره‌تر.

اگر پاهای کشیده و لاغری دارید می‌توانید از انواع بلندتر بوت‌ها نیز کمک بگیرید و در مورد تزئیناتش هم نگران نباشید. شما در انتخاب رنگ هم محدودیتی نخواهید داشت و رنگ‌های شتری و روشن این بوت‌ها هم برای شما قابل استفاده هستند.

انتخاب بوت و نیم بوت بر اساس فرم پا با این راهکارها


بوت بنددار 

طراحی این بوت‌ها خلاقانه است و با جزئیات کم برای شما جذابیت و تنوع را به ارمغان می‌آورند. طرح‌های جناغی، دوخت‌های فانتزی، زنجیر، دکمه، کش، گل میخ، زیپ و … عناصری فانتزی هستند که سبک متفاوتی ارائه می‌دهند. وقتی می‌خواهید نیم بوت فانتزی بخرید بهتر است انواع پاشنه و ساق کوتاه را انتخاب کنید تا کاربرد غیررسمی به آنها ببخشد و استفاده از آنها را آسان کند.

انتخاب بوت و نیم بوت بر اساس فرم پا با این راهکارها


بوت پاشنه میخی یا استیلتو 

یکی دیگر از مدل‌های ارائه شده امسال، بوت‌های بنددار است. این یکی از مدل‌های کلاسیک است و گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که دوست دارند پیشروی مد و در عین حال متفاوت باشند. البته راه رفتن با این مدل بوت‌ها به مراتب سخت‌تر از بقیه مدل‌هایی است که ذکر شد.



هنگام انتخاب بهترین نیم بوت زنانه یا دخترانه برای شما مهم است که نوع بدنتان ، نحوه تمایل به پوشیدن و آنچه برای آنها احتیاج دارید را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال نیم بوت های هستید جهت پوشیدن در کارهای روزمره هستید ، احتمالاً نباید یک کفش پاشنه بلند مچ پا را برای لباس روزانه در زمستان یا نیم بوت های ورزشی یا مجلسی را انتخاب کنید.

نیم بوت‌ های نوک تیز: نیم بوت‌ های نوک تیز رسمی و شیکی هستند که با پاشنه های گشاد جای خود را در دنیای مد باز کرده و ضمن تمیز نگه داشتن شکل و زیبایی آنها.

نیم بوت ‌های پاشنه مبلی: ویژگی نیم بوت ‌های پاشنه مبلی پا این است که وزن بدن را به طور مساوی روی پاها پخش می کنند و باعث می شوند قد بلندتر به نظر برسید.

نیم بوت‌ های پاشنه میخی: با پوشیدن نیم بوت‌های پاشنه میخی قد شما بلندتر به نظر می رسید ، این نوع کفش ها به شما اعتماد به نفس و اقتدار می دهند و وارد دنیای مد می شوند.

نیم‌بوت‌ های پاشنه بلند و پهن: بوت های پاشنه بلند و پهن کفی بزرگ دارند و پوشیدن آنها با دامن کوتاه علاوه بر اینکه سبک جذابی به شما می دهد ، قد شما را نشان می دهد.

 

 

کفش ورنی براق مناسب چه کسانی است :

کفشهای ورنی براق چه کتونی چه بوت ها برای انهایی است که هب کفشهای زیبا و خاص علاقه مند هتند و میخواهند یک استایل خاصر را تجربه کنند مناسب است البته کفشهای ورنی باید مراقبت شود و بعد استفاده با یک پارچه تمیزب شود تا همیشه براق بماند.

 

 

نیم بوت ورنی براق ارزان یا گران قیمت :

 

نیم بوت ها قیمت های متفاوتی دارند که مدلهای ارزان قیمت هم در بازار موجود است البته اگر همان ارزان قیمت درست استفاده شود برای مدتهای زیادی عمر خواهد کرد فقط کافی است به کفش فشار نیاورد تا برای ما ماندگار باشد